Världens fulaste hund?



Ja, ni som känner oss och läser bloggen vet ju sedan tidigare att matte (och husse) bara älskar att titta skratta åt mig när jag ligger och sover.

De passar gärna på och fotar mig just då också när jag som minst vet det. Jag kan väl inte ro för att jag sover bäst och skönast på de mest konstigaste sätten.

Hihi.


Häromdagen låg jag och sov riktigt djupt.

Så djupt att jag låg och sov med öppna ögon (egentligen fastnade ögonlocken när jag vände på mig i sömnen så mina ögon förblev öppna för att det stramade så) utan att ens vakna medan matte och husse härjade bredvid mig.


Klicka för större bild!


På bilden ovan ligger jag alltså och snarkar för fullt.

Lite läskig bild va? Ser ut som att jag är helt naken också då även håret fastnade under huvet när jag vände på mig haha.

Passande bild för "världens fulaste hund" tävlingen kanske?


Och ni kan inte ana vad matte har gjort med bilden. Hon har t.o.m lagt den som bakgrundsbild på datorn för att få sig ett gott skratt varje morgon...


Hm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar