Sova borta hela helgen



Hej!


I helgen (imorgon) åker husse och matte bort ända ner till Göteborg. De ska gå på någon träningsinspirerad festival. Och så bara lämnar de mig hemma sådär!

Nej, inte ska jag vara hemma en hel helg själv heller.

Mattes bror och hans sambo ska faktiskt ta hand om mig hela helgen.

Så jag ska bo hos dem. Jag har aldrig sovit över där, men det går nog bra. Bara jag får ta med mig min egen säng och filt (och leksaker), hihi.


Marko (mattes bror) och Micca (Markos sambo) tycker att det ska bli jättemysigt att ha mig där en hel helg. Haha! Oj, vad bus jag ska hitta på!


Favoritleken inomhus - DRAGKAMP!
Kampar gärna tills personen jag leker med ger upp pga kramp i handen hihi.

Ca 8 månader på denna bild.
Blixten gjorde så mitt öga blev blått. Mina ögon är annars kolsvarta!
Marko och jag - ca 2½ månad gammal här.

Apropå något helt annat!


Matte och husse har ju försökt att biffa till mig mer.

Lite extra mat, mer träning och så. Det har funkat, jag har gått upp hela 500g på ett par månader. Väger 4,9-5,0kg nu (lite olika när på dagen man väger).

Och då har jag inte alls blivit tjock utan bara musklat till mig!

Och växer gör jag fortfarande, både på höjden och längden. Matte säger att jag snart kommer se ut som en tax om jag fortsätter stretcha som jag gör varje morgon.


Hoppas allt är bra med alla er läsare.


Vi hörs nästa vecka igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar