Skäggig och vinterblek



Hallå där ute!


Igår skulle jag ha lagts in för att operera bort min dumma mjölk (kind) tand. Matte och jag kom till djurdoktorn, fick komma in och träffa en veterinär som kollade hjärta, ögon och tänder.

Sedan kände hon lite på tanden som skulle plockas bort.

Undersökte vidare och pratade lite med matte.

Och så helt plötsligt trycker hon ut tanden med tummen, hon fick ett ganska stadigt grepp om min käft. Haha! Och så ramlade tanden ut (jag svalde den). Det gjorde inte ens ont!

Jippi!


Jag i dagarna. Börjar bli riktigt blek nu!


Hela familjen är glada över att ha sluppit söva ner mig + att jag är extra glad då jag lär få några extra julklappar på kronorna matte och husse sparade in på besöket, hihihi!


Nu ska jag lägga mig för en siesta.

Kom precis in från en 50minuters rask promenad med matte så är lite trött. Huu, vilket tempo hon håller! Jag tycker det är kul att promenera.

Men inte så kul när det är sådant blött väder som det är nu. Jag får jämt skavsår på tårna då också från klorna på tån bredvid, pga fukten.


ZzzzZzzzz...


1 kommentar:

  1. Thank you! But the site is all in some foreign language that i dont understand :(

    SvaraRadera