Studsbollen



Jag tror jag har närmare 20 olika leksaker, allt från bollar till rep till pipleksaker och till tuggleksaker. Sedan har jag en röd liten studsboll.

Hur rolig som helst!

När det är tråkigt väder ute eller när varken husse eller matte orkar leka med mig så kan jag leka med studsbollen i timmar för mig själv.

Världens bästa uppfinning!


Oftast så hoppar jag upp på pallen i vardagsrummet, släpper ner bollen så den studsar iväg, hämtar den och hoppar upp på pallen igen. Och så släpper jag den igen och fortsätter så tills jag helt enkelt tröttnar.





Matte passade på att filma lite efter frukosten idag när jag lekte med studsbollen.

Jag som först blev superglad när jag trodde att hon skulle leka med mig, så är hon bara stel och tråkig och koncentrerar sig på kameran *fniss*

Enligt matte var jag den tråkiga. Ja, okej, jag brukar busa mer och vara mer livlig när jag leker med bollen haha, men jag är inte det största "fänet" av kameror faktiskt.


Men lite så brukar det gå till här hemma!


2 kommentarer:

  1. Hihi vad söt han är :)
    En riktig liten buse!
    God Jul o Gott Nytt år till Er!

    kram Barbie Dolls!

    SvaraRadera
  2. Barbie Dolls: Hihi, ja han är alldeles för underbar! :) Bästa hunden! Detsamma detsamma, God jul och Gott nytt år! Massa kramar :)

    SvaraRadera