God Jul



Hoppas ni alla har haft en mysig julafton!


Själv har jag hängt och busat hemma hos mormor och morfar hela dagen. Inte sovit en blund (annars tar jag ca 2-3 siestas per dag) så nu är jag helt slut!

Några bilder från dagen då.


Älskade matte och jag tidigare hos mattes föräldrar (=mormor och morfar).
Jag har på mig min fina jule-tröja som husse sydde till mig. Tror ni inte matte vill ta typ 10000 bilder på mig?
Här börjar jag bli riktigt trött på det och speciellt trött på den starka blixten, hihi.
Ska jag vara ärlig så skämdes jag över att ha på mig tröjan.
Stackars husse som trodde jag skulle ha på mig den heeeela julafton!
Mot kvällen deckade sedan jag (och husse) i soffan av mätthet och trötthet.
Jättemysigt och sova bredvid varma husse!


Jag fick ett himla gott märgben av mormor och morfar i julklapp.


God fortsättning på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar