Tagen på bar gärning



Två gånger!


Matte satt i soffan med sin laptop och trodde jag låg och sov på kudden. Men jag vaknade utan att hon hörde mig och jag passade på att gå en liten upptäcktsfärd.






Och så tittade hon upp från datorn en sekund och fångade mig på bild just när jag hade hoppat upp på pallen. Nåja, jag var iallafall duktig som inte hann kissa inne hihi...


Andra gången var sent igårkväll innan läggdags så hade jag fått tag i husses toffel (den är ju för rolig) så hade jag släpat med den till älsklingskudden.

Ingen såg mig.


Trodde jag ja!





Fasiken också!


Med halva toffeln i munnen så fångade de mig IGEN på bar gärning.

Så går det ibland...


Idag ska jag få en ny bomullsoverall, så jag slipper frysa om rumpan dessa kalla dagar. Kan det inte bara bli sommar på riktigt snart?!


Visar upp overallen vid ett annat tillfälle!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar