Sitta fint



Ännu en helg har svischat förbi och i lördags blev jag 10 veckor gammal.


Under helgen har det varit kanonväder så jag har varit ute en hel del med husse och matte. Vi har bland annat hängt i parken här vid oss och busat runt.

Tränat inkallning har vi gjort och sedan har vi passat på att socialträna lite på promenader genom stan bland massa folk, bilar, cyklar och barn.

Det har gått bra, jag vänjer mig mer och mer vid all fart och fläkt som finns här i världen.



Här kommer jag i full fart springandes mot matte som just kallat in mig
Bild från idag - 10v 2dagar gammal
Jag i fredags hemma i nya overallen som passade perfekt


Husse och matte har lärt mig sitta fint innan jag ska få mat också.


Jag är jätteduktig och sätter mig oftast redan innan de hinner säga "sitt" bara för att jag ska få mat så fort som möjligt, jag lär mig fort...

Iallafall de gånger jag inte orkar vara alltför envis, hihi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar