2,1kg



Hej!!!


Ojoj, det var nästan en vecka sedan jag uppdaterade.


Sorry!


Idag är det min 11veckors dag.


Husse ställde mig på vågen imorse och den visade drygt 2,1kg. Förstår ni hur mycket jag växer hela tiden? Jag som trodde jag skulle bli en liten plutt men nejdå jag kommer bli så STOR och STARK när jag blir stor hihi.



För två dagar sen - 10v 5dagar gammal


Hela veckan har vi gått dagliga (ganska korta) promenader. Ca 15minuters sådär. Det har gjort mig gott. Husse och matte tycker nog det är jätteskönt på kvällarna då jag inte orkar busa lika mycket om man jämför med en dag jag inte fått röra på mig utomhus.


"Stanna" och "sitt" är två kommandon som sitter relativt bra nu.

"Kom" och "nej" är lite svårare *skratt*.

Här hemma tränar vi (husse eller matte med mig) på nånting varje dag i kortare omgångar så snart är jag världsmästare på alla kommandon ska ni se!



Ute tidigare under veckan då det var så varmt och skönt - här spanar jag efter 2 änder
Och såhär trött blev jag efter vi hade varit ute i skogen/parken och busat den dagen.
Hann inte ens få av mig tröjan innan jag somnade i hallen på husses byxor.



Hoppas ni alla mår bra!


Tror det är dags för en liten powernap...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar