Lek i skogen



Igår var det lite varmare och solen tittade fram så husse och matte tog med mig på en liten utflykt. Jag fick springa lös och busa runt i skogen, det var hur kul som helst!



Spanar efter husse



Innan vi begav oss iväg hemåt igen så lekte vi kurragömma. Jag fick leta efter husse och matte, en i taget gömde de sig. Riktigt spännande var det!


Precis när vi kommit innanför dörren hemma så började det spöregna och blåsa jättemycket. Vilken tur att vi slapp bli blöta och kalla.


10 kommentarer:

  1. :) Vad söööt han är!! Ser att ni trivs bra tillsammans o är så glad att han fick det rätta hemmet! Jag har lagt en länk på min hemsida till hans blogg,hoppas det är okej?
    Ha det gott o pussa honom från oss.
    MVH Annica/Kennel BarbieDolls

    SvaraRadera
  2. Annica: Ja, han är fantastiskt söt! Stort TACK ska du ha för att vi fick bli hans nya familj :) Vi har det jättebra tillsammans! Jadå, det är helt okej, jag har länkat till er här på sidan också :) Han sover nu så ska pussa honom från er! Hihi! Kram kram / Satu

    SvaraRadera
  3. Ååååå - vad han är sööööt! Bästa valpen i världen :D

    SvaraRadera
  4. johanna: Hihi! Tack så mycket! Ja, verkligen, finns ingen finare o bättre valp :)

    SvaraRadera
  5. Gudars vilken liten sötnöt! Sån fin polo han har då! :) Har själv en nakenfis som jag köpt från barbiedolls kennel. barbiedolls Caramia heter hon! :) Hälsn /Lotta

    SvaraRadera
  6. Lotta: Heej! Hihi, taaack, javisst är han underbar! Ja jag har sett bilder på Caramia på barbiedolls kennel sida, hon är otroligt vacker! Riktigt fin :) Hur gammal är hon idag? Hälsningar / Satu, Mogges matte

    SvaraRadera
  7. Hej! CaraMia blev nyligen 1 1/2 år. Hon var också minst i sin kull, vägde endast 92g. Men väger nu 4 kg. Hoppas på att Annica anordnar en valpträff inom en snar framtid så nakenfisarna får träffas! :)

    SvaraRadera
  8. Lotta: Ja, det skulle vara jättekul! Var någonstans bor ni? Trevlig helg! / Satu

    SvaraRadera
  9. Vi bor i Bollnäs, 10 mil norr om Gävle. vart bor ni nånstans? Har ni nå planer på att ställa ut lilla mogge ? Tänkte ev prova ställa ut Caramia i juli i Alfta. Bara för att prova på. annars har jag börjat köra lite smått lydnad med henne. Trevlig helg! =)

    SvaraRadera
  10. Lotta: Aha, det var en bit ifrån. Vi bor i Västerås, ca 10 mil väster om Sthlm :) Va roligt! Jo, visst har vi pratat om att ställa ut, vore ju jättekul! Så nånting blir det nog lite längre fram, än är han ju väldigt liten hihi :) Lydnad är kul. Agility skulle även vara spännande :D

    SvaraRadera