Mitt första skall



Vi har haft en mysig familjehelg, med massa bus, mys, sömn och träning!


Jag fick till mitt första skall i lördags också.

Det var husse och jag som tränade på "skall" för första gången och det gick hur bra som helst! Jag hajjade fort vad jag skulle göra och som belöning fick jag små foderbitar, mumsigt värre. Annars så skäller ju jag aldrig...



Hemma på favvokudden
Är det nånting jag är grym på just nu så är det att sova!
Jag sover gärna hursomhelst, närsomhelst. Allt som känns bekvämt, t.ex såhär på rygg det är urskönt.
Igår somnade både jag och husse på min kudde, fyyy vad mysigt det var!



Ikväll är det dags för lite trimning, fejjan min börjar bli jättehårig, Ser ju snart ingenting! Det kanske dyker upp några fina bilder senare...


Hej sålänge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar