Mogge saknar matte!



På söndag kommer älskade matte hem.

Hon har varit bortrest på jobb i en hel vecka. Hoppas hon känner igen mig när hon kommer hem. Jag har växt jättemycket! Och imorgon blir jag 13v gammal.

Jag väger nu strax under 2,7kg!



Jag som en liten bäbis - 8v gammal.
Här ligger jag på en stor nytvättad klädhög. Matte höll på och packa ner kläder inför jobbresan, jag vägrade flytta på mig!
Ser ni min blick eller? Dumma matte som skulle åka. Här 12v 1dag gammal.


Nästa vecka får ni en hel del uppdateringar!


2 kommentarer:

  1. Hu vilken sötis!! Är vården av päls eller man säger kanske avsaknaden av päls, svår? får man smörja med skyddskräm och dyligt?
    Hälsningar
    Fia

    SvaraRadera
  2. fianathome: Heej! Tackar så mycket! :) Njae, jag tycker nog inte det är så svårt eller krångligt faktiskt. Har inte haft en hund med päls tidigare men skulle nog gissa på att det är lättare med en nakenfis. Däremot så måste man smörja med solskyddskräm så fort det är minsta lilla sol ute eftersom Mogge är så ljus och lätt bränner sig annars (de mörka kineserna behövs inte smörjas). + babyolja efter dusch och så :) Ha det gott! Hälsningar Satu, mogges matte

    SvaraRadera