Min hunds matplats



Dag 1
Min hunds belöningsgodis 
 Dag 2
 Min hunds leksaker
Dag 3
 Min hunds koppel och halsband
Dag 4
 Min hunds matplats
Dag 5
 Detta har min hund lärt mig
Dag 6
 Rasen på min nästa hund
Dag 7
 En hundsport jag skulle vilja prova på
Dag 8
 Min favorit aktivitet med min hund
Dag 9
 Reaktioner jag fick när jag skulle skaffa hund

Dag 10

 Hur mitt liv har förändrats sedan jag skaffade hund
Dag 11
 5 hundsaker som jag inte skulle klara mig utan




Hundarnas nya matskålar + vattenskål i mitten.
Hundarna får mat på stranden - maj 2012




På bilden ovan ser ni Mogges (och Unos) matplats.

Det är i köket och det är där de vanligtvis får mat och vatten. När de inte får sin mat i köket så kan de vara utomhus eller om vi är på besök hemma hos någon. Och då är det inte alltid de får maten i sina egna skålar heller. Men det har ingen betydelse för våra matvrak.


Skålarna på bilden är sproilans nya, tidigare hade vi plast/keramik skålar. Och Mogge hade en  egen 'antiglupsk' skål. Men nu har vi köpt dessa i rostfritt stål. De väger ingenting, är lätta att rengöra och så samlar de inte lika mycket bakterier.




Billiga var de också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar