Jag har gjort det igen!



Fan... Förlåt..!


Det går inge bra med uppdateringarna på denna blogg.

Den blir så hemskt bortprioriterad då jag har min egna "huvudblogg" som uppdateras dagligen. Jag har ju skaffat facebook för ett tag sedan också, där slänger jag upp bilder på hundarna i princip varje dag. Så är det någon som verkligen lider av att denna blogg inte uppdateras så ofta så får kan ni adda mig på facebook för att följa grapparna :)

Kommentera här och fråga efter hela mitt namn om ni inte redan kan det.


Här får ni en liten bildbomb från veckorna som gått...


Varma dagar då sover man på det svala golvet.
Morgonpromenad med Mogge - bästa teamet!
Mördarhundarna!


Vägde killarna idag igen.

Mogge har en tendens att pendla i vikt, vet inte varför, tror min kära sambo ger han lite för mycket mat när jag är borta på jobb. För jämt när jag kommer hem så har han gått och blivit tjock haha och så får jag banta ner honom i några dagar.

Idag låg han på stadiga 5,6kg och jag tycker han ska ligga på ca 5,5kg då är han perfekt i hullet, varken för smal eller för tjock.


Ska skälla lite på sambon innan jag åker på jobb i eftermiddag. Tur är det iallafall att det är lätt att få upp/ner Mogge i vikt. Vissa har ju skitsvårt för det. "Lilla" Uno vägde idag in på 5,3kg och har en slank och fin figur.


Inte så liten längre med andra ord!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar