Tittut...



Tror det var nästan 1 månad sedan jag uppdaterade.


Det är illa!


Tiden har bara flugit förbi, hur fort som helst. Uno växer så det knakar, jag har vart bortrest på jobb då och då. Så fort vi har haft minsta lilla chans till sol och finare väder än regn så har vi passat på och varit utomhus hela dagarna.



Trötta killar softar i baksätet påväg till Dalarna.


Bilden ovan är tagen under midsommarhelgen då vi bilade till Dalarna under midsommardagen. Killarna låg så snällt i sin bur i baksätet. Uno var faktiskt duktigare än Mogge, han sov mest men Mogge var lite otålig och gnällig.

Ändå är det Uno som är familjens gnällspik i vanliga fall!


Jag tänkte bara kika in med ett snabbt inlägg och säga att jag nu ska påbörja redigeringen av flera hundra bilder på grabbarna som jag hunnit ta under sommarens gång. Slänger upp en bildbomb när det är klart. Blir förmodligen under morgondagen.


Tjingtjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar