Min hunds leksaker



Dag 1
Min hunds belöningsgodis 
 Dag 2
 Min hunds leksaker
Dag 3
 Min hunds koppel/halsband
Dag 4
 Min hunds matplats
Dag 5
 Detta har min hund lärt mig
Dag 6
 Rasen på min nästa hund
Dag 7
 En hundsport jag skulle vilja prova på
Dag 8
 Min favorit aktivitet med min hund

Dag 9
 Reaktioner jag fick när jag skulle skaffa hund
Dag 10
 Hur mitt liv har förändrats sedan jag skaffade hund
Dag 11
 5 hundsaker som jag inte skulle klara mig utan



Frisbee och dragkamps-leksak
Bollar
Diverse pipleksaker



Leksakerna på bilderna ovan är långt ifrån alla leksaker som finns hos oss. Men dessa är iallafall de leksaker Mogge leker mest med just nu.


Top-3 favoriterna är den stora mjuka blåvita fotbollen, den röda lilla studsbollen i gummi och kycklingen på bilden längst ner. Kycklingen och den prickiga pipleksaken har nog hängt med längst tid av alla. Frisbeen och den gula dragkampsleksaken är nyast i gänget!




Frisbeen och den gula plastbollen används endast utomhus.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar