Lär känna oss lite bättre :)



Halloj!


Har sett att det cirkulerar en lista på flera hundbloggar.

Så jag tänkte att det kan vara en kul grej och göra här i bloggen. På det viset kommer ni som läser lära känna oss och hundarna lite bättre.


Såhär ser min lista ut!


Dag 1
Min hunds belöningsgodis 
 Dag 2
 Min hunds leksaker

Dag 3
 Min hunds koppel/halsband
Dag 4
 Min hunds matplats
Dag 5
 Detta har min hund lärt mig
Dag 6
 Rasen på min nästa hund
Dag 7
 En hundsport jag skulle vilja prova på
Dag 8
 Min favorit aktivitet med min hund
Dag 9
 Reaktioner jag fick när jag skulle skaffa hund
Dag 10
 Hur mitt liv har förändrats sedan jag skaffade hund
Dag 11
 5 hundsaker som jag inte skulle klara mig utan




Mogge - förra veckan


Jag kommer att skriva om hundarna en och en. Först ut på listan är stora killen Mogge. Imorgon kommer inlägget för "Dag 1".

Bilder kommer finnas till varje inlägg.


Hope you will like it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar