Nya bilder på Moggelainen :)



Vi lever tro det eller ej.


Äntligen har bandaget åkt av foten och klon läker fint.

Men jag måste fortfarande ha en OVERSIZE strumpa på mig som börjar störa mig något fruktansvärt. Och rastlös börjar jag bli. Är ju van med minst 2 längre promenader om dagen och nu blir det ingen långpromenad alls om dagarna.

Busar ihjäl mig här hemma men än går jag inte husse och matte på nerverna...


Matte lekte lite med nya kameran idag och tog en massa närbilder på saker och ting här hemma så "råkade" jag komma ivägen då och då så hon tog även några på mig.


Dagsfärsk formbild - Mogge drygt 6mån 3v
Alla bilder är KLICKBARA!



Om max en vecka får jag äntligen börjar gå mina vanliga promenader, wiiieee!


Och då blir det även och ta igen en massa apport - my favourite!


1 kommentar:

  1. Skönt läsa han e bättre nu!!
    Kram från oss alla på Barbie Dolls!

    SvaraRadera