Lek Moggestyle



Matte agerade fotograf (med nya kameran) häromdagen när jag lekte för mig själv i hallen. Jag har så mycket leksaker så att jag ibland inte ens vet vilken jag ska välja, haha.

Men jag har faktiskt 2 favorit leksaker och det är dessa nedan...


Här fick jag syn på mattes fötter uppe i luften (hon låg som en riktig fotograf på golvet och fota).
Så jag var tvungen och busa med fötterna lite också.
Sen körde matte apport med mig samtidigt som hon fota.
Men så fick jag syn på den absoluta favoritleksaken...
...flaskan!!! (Egentligen är det inte bara en flaska som är favoriten utan ALLA flaskor!)
Japp, jag biter/äter på alla leksaker.
Ehhh... No comments, hihi!


Det blir så sjukt bra och färglada bilder med nya kameran, himla kul säger matte.

Och flaskor är HIMLA kul säger jag!

Jag skulle kunna byta ut alla mina "riktiga" leksaker mot några tomflaskor i plast som jag istället skulle kunna leka med för resten av livet.


SÅ kul är det!


4 kommentarer:

  1. Hej! Vilka fina bilder på en fin kille! Han är
    verkligen super läcker! Lycka till 1 okt när ni ställer ut. kommer säkert gå superbra för er! Träffade på Vicky som också följer din blogg på högbo utställningen förra helgen. Världen är bra liten :) /Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta: Hej Lotta och grattis till Excellent på CaraMia! Läste på Annicas sida :) Såg några bilder på sidan också och hon är riktigt fin CaraMia :) Tack tack, det ska bli riktigt spännande och se vilken av brorsorna som "vinner" på utställningen hihi. Jaha, ja där ser man! Ha det gott! Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för er alla Barbie Dolls :)
    o lycka till nu på debuten!!
    Kommer säkert gå kalas han är jättefin!
    Kram från oss

    SvaraRadera
  4. Anonym: Tack för lyckönskningen! Ska bli riktigt kul och ställa ut och även gå på en större hundutställning överhuvudtaget för första gången (för mig, Tommy har ju varit med förr) :) Vi hörs under helgen! Kramar

    SvaraRadera