Mysig fleeceoverall :)



Godmorgon!


Min klo har läkt superduperbra, tyvärr är den svart. Hoppas den får tillbaka sin naturliga färg framöver, hihi.

Det känns att hösten är här nu, det är mycket kallare i luften även om solen skiner. Passande nog fick jag en jättevarm och mysig fleeceoverall häromdagen.


Den satt som en smäck!


Bilder tagna för ca 3dagar sedan.



Eftersom att klon har läkt så bra så har vi börjat motionera som vanligt igen.

Jag älskar det!

Långa härliga promenader, apport och bus i parken, jag blir tokig om jag inte får röra på mig ordentligt! Och det gör inget att det är lite kallare ute, så länge husse och matte klär på mig ordentligt så....

 Matte älskar ju sina powerwalks så nu är hon överlycklig som har en "partner in crime" under promenaderna.


Idag är det kalas hos "mormor och morfar", morfar fyller 53år. Matte ska visst ta med sig systemkameran så jag kanske fastnar på något kort då.


Ha det bra så länge!


2 kommentarer:

  1. Skönt att lilla gubben är bra igen!!
    Och snygg i sin nya overall var han :)
    kram från oss Barbie Dolls

    SvaraRadera
  2. Barbie Dolls: Ja, det är underbart, han mår toppen!!! Tack för kommentaren :) Ja, riktigt snygg är han! Kram till er med!

    SvaraRadera