Det närmar sig!



Hej på er denna soliga fredag!


Det är endast drygt 1 vecka kvar till min utställnings-debut.

Jag och husse tar det lugnt medan matte är galet nervös och spänd, samtidigt som hon ser fram emot det såklart!


Hos "mormor" igår.


Blir finslip av formen nu under sista veckan inför utställning.

Framförallt så blir det mer motion så det sista av hullet försvinner och lite mer muskler träder fram. För muskler har jag! Måste ju vara så snygg som möjligt för att kunna klå brorsan min som redan har varit på utställning några gånger.

Han har ju försprång!


Nä, nu ska jag följa med matte till frisören.


Om vi inte hörs innan utställningen så hoppas jag att ni hejjar på mig!


2 kommentarer:

  1. Vad fint att han har så vitt pigment, många tenderar till att bli väldigt rosa. Lycka till på utställningen :D

    SvaraRadera
  2. Frika: Tack, ja det är fint! :) Fast ibland ser han lite smårosa ut (mest när han har busat länge o blitt varm). Tack så mycket! :D / Satu

    SvaraRadera