Mogge vann!



Ett brev adresserat till mig (Mogges matte) kom idag.


När jag öppnade den såg jag först en trisslott. Vad fasiken tänkte jag?! Sedan vek jag upp och läste det stora pappret som såg ut såhär...


Klicka för större bild!


Hahaha!


Jag hade totalt glömt bort...

Då jag för över 1 mån sedan skickade in en bild på Mogge till Hänt Extra. De har en liten spalt i varje nummer där man får skicka in en rolig eller gullig bild på sitt husdjur.

Jag kände redan då att Mogge LÄR ju vinna med hans coola utseende och med den knasiga bilden jag skickade in. Jag döpte bilden till "Hund som skrattar", hihi.


Mogge i somras, drygt 6mån gammal.


Måste vara den charmigaste bilden någonsin haha. Lite kul tyckte jag att just Mogge vann! Tyvärr vann jag inget på trisslotten, buhuuu...


Måste iväg och köpa tidningen sen!


4 kommentarer:

  1. Är det denna bild?? :) Va häftigt :)

    Kram Barbie Dolls

    SvaraRadera
  2. Barbie Dolls: Ja, det är denna bild :) Tagen i somras i vår park! Hihi.. Kramkram

    SvaraRadera
  3. Grattis, vad roligt! :) Man ser verkligen skillnad på fläckarna: den bilden vs. en du la upp nyligen...vinterblek ;) hihi Han är så söt Mogge!

    SvaraRadera
  4. Petra: Tack så mycket :) Hehe jaa det gör man! Nu när våren smugit sig fram så har Mogge bara haft t-shirt på sig ute så nu han har blivit lite brunprickig igen, mest på rumpan, nacken och huvudet hihi :)

    SvaraRadera