Mogge 1år



Ojoj, vad tiden går fort!


Var längesen jag uppdaterade här (igen)...

Mogge har hunnit fylla hela 1år, den 26 februari för att vara exakt!


Lillponken börjar bli stor.


Våren den är påväg också, helt torrt på gatorna nu. Vilket är LYX för både Mogge och oss. Så fort det är lite blött ute så får Mogge skavsår mellan tårna, aj aj, stackarn.


Har en del nya bilder liggandes i datorn men har inte hunnit ta tag i dem tyvärr.

Knäppte dock 2 kort på snyggingen idag som jag slänger in!


Någon som lägger märke till Mogges min och ena öra som är lite vinklat mot fönstret?
Jag tog fotot precis när det här "måndags-alarmet" tjöt utomhus.
Han blev lite ställd och fundersam över vad det var haha...
<3 Så fiiin och underbar på alla sätt <3


Jag ska försöka uppdatera med fler bilder och berätta lite om vad som hänt på sistone och vad som SKA hända, senare ikväll eller imorgon. Håll utkik kära läsare!


Nu ska jag och sambon iväg och träna, Mogge sussar så gott efter vi körde sök.


Han blir helt slut efter det!


2 kommentarer:

  1. Happy birthday Mogge!:) (A little bit late)
    Hälsningar från Finland!

    SvaraRadera