Stormigt och regnigt



Idag är det himla tråkigt väder här hemma i Västerås.

Det blåser jättemycket och regnar lika mycket. Det blir inget skoj utomhus idag inte, endast ut och kissa/bajsa. Hela veckan har de lovat sådant här tråkigt väder.

Får bli aktivering inomhus helt enkelt.

Ett perfekt tillfälle att börja med "uställnings-träning". Hoppas husse tar tag i det nu under veckan när matte åker på jobb igen.



Mogge 5 månader gammal


I lördags fyllde jag 5 hela månader.

Tiden går ju sjukt fort! Snart är jag 1 år, woho!


Apropå det där med utställning. Nu har jag hört husse och matte prata ganska seriöst om det. Blir nog av mot senhösten någon gång.


Självklart får ni veta i god tid när, så ni kan hålla tummarna för mig!

2 kommentarer:

  1. Hörde att brorsorna ska träffas :)
    Vad skoj!!
    Ta gärna nån bild :)
    Kram från BarbieDolls

    SvaraRadera
  2. Annica: Jaaaaa! Var inne på dogtrix hemsida och såg att de skulle ha träff. Sjukt kul ju! Vi har ingen egen bil så jag hoppas vi får tag på en tills dess :) Kommer ta MASSA bilder hihi :) Kramkram

    SvaraRadera