Bilder från förra söndagen



Hej hej!


Riktigt kasst med uppdatering på sistone.

Denna vecka pga av att matte är ute och reser på jobb igen.

Husse fotar ju ingenting!

Matte ringde honom tidigare idag och jag tyckte jag hörde något i stil med "har du fotat något då?". Haha, nej sa husse!

Nåja, det har varit bra väder nästan hela veckan så vi har varit utomhus jättemycket jag och husse. Promenader, bus och träning i parken b.la.

Jag har träffat en golden-kompis också. Husse och goldisens (Patricia tror jag hon hette?) matte bytte nummer så vi ska förhoppningsvis leka snart igen, hihi.


Här kommer några bilder som är tagna förra helgen!


Försökte sitta fint och stilla så matte kunde fota - hemma hos mormor
Det gick i några få sekunder sen var jag tvungen att busa igen!
En helt normal sovställning för mig, på rygg med ena benet upp - hemma i min egen säng.
Man hinner inte ens vakna till liv innan man får kameran i nyllet! Mitt ena öra domnar bort ibland när jag sover, så är den "död" några minuter efter jag vaknat och sedan ställer den sig upp igen. Matte och husse tycker det ser jättekul ut!


Vi hörs nästa vecka igen!

Hoppas på fortsatt fint väder så matte kan fota lite utomhus-lekar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar