igår VS idag



Hej!


Vädret har inte varit det bästa denna vecka. Men små solglimtar har vi ändå haft turen att få! Då har vi självklart passat på att gå ut och njuta, promenera och busa!


Igår - apport är helt klart det roligaste jag vet!

Idag vaknade vi här hemma runt 8 och det duggade.

Matte gav sig ändå ut på en morgonpromenad... Är hon galen?

Fy, aldrig i livet sa jag och husse! Vi låg kvar och sov. Matte kom sedan tillbaka dyblöt, det hade börjat regna ordentligt efter halva vägen.

Hihi, rätt åt henne!

Jag gick ut en snabbis (regnjackan på!!!) för att kissa och bajsa, sedan åt jag frukost, busade i några minuter och la mig för att sova igen...


Idag


Husse och matte segar de med idag.

Men jag har hört de prata om att gå ner på stan och kika, i regnet??? ALDRIG! Det räcker med att jag ska badas, trimmas och kloklippas idag.


Jag segar vidare, jag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar