Hur som helst, när som helst!



Jag gillar många saker här i livet.

Jag gillar mat, jag gillar solen, jag gillar apport, jag gillar en hel del, mycket. Jag gillar även att sova. Mmm, det är skönt!

Och det spelar ingen större roll var faktiskt, eller hur för den delen heller.

Här kommer några "sov" bilder på mig som matte och husse tagit i smyg när jag legat och snarkat på lite mer "avslappnade" sätt hihi...


10v +
11v + - sovandes på mattes mage
12v + här ligger jag mest och funderar över något. Undra vad det kan vara?
Husse tyckte jag såg ut som en liten gubbe med framfötterna korsade sådär, därför han tog bilden...
13v +
13v 6dagar - det är riktigt skönt att hänga fritt med huvet när man sover också
13v 6dagar - matte förstår däremot inte hur jag kan ligga och snarka såhär?
14v (idag) - la mig på husses och mattes kläder imorse sen somnade jag där.
Husse fick ta andra byxor till jobbet!
Eftersom jag fyller 14v idag och endast har ett par dagars stubb i ansiktet så ska matte ta "fina" bilder på mig i eftermiddag, det är vad jag hört henne säga till husse.


Vi får väl se hur det går!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar