Dusch och kloklippning



Det känns nästan som att husse och matte tyckte att jag var smutsig eller något tidigare för idag råkade jag ut för både kloklippning, dusch och schamponering. Jag visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig innan allt ståhej... Klokloppningen var lite småjobbig, men husse var så lugn och jag låg ganska skönt i hans knä så det gick bra till slut.

I duschen höll jag mig däremot stencool hela tiden, tyckte matte hade lite för kallt vatten först bara men till slut blev det varmt och skönt. Men fyy så ren jag blev då!


Fick fnatt efteråt, det kallas för "kinesfnatt" vad jag har hört? Var tvungen och springa, krafsa och rulla av mig renheten, sedan kändes det bra igen!



Nyduschad och reeeen


Annars så har jag mest softat och hängt med matte idag då husse har varit på jobbet andra halvan av dagen. Imorgon har jag en heldag med matte, hoppas på fint väder och sol!


Jag och matte tidigare



Jag hade gärna legat kvar mellan mattes ben hela kvällen och natten, det var ju så mysigt och varmt men hon orkade visst inte ligga stilla sååå länge, hihi...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar