8 veckor



Hoho!


Idag var en stor dag för mig, inte bara att jag blev 8 veckor gammal utan idag flyttade jag också hem till min nya familj. Det var en ganska lång biltur på ca 2h, men det gjorde inte så mycket då jag fick sällskap av ena brorsan. Så det gick jättebra!


Väl inflyttad så kollade jag läget i mitt nya hem. Jag fick en present av husse också, en jättefin blå t-shirt och jag passade ju verkligen jättebra i den eller vad säger ni?


Ligger och softar i min nya mysiga bädd med nya t-shirten


Dagen har mest gått till att sova, äta, inspektera och göra sig hemmastadd i nya hemmet och busat en del har jag självklart hunnit med också.

Men jag blir lätt trött nu som valp så jag sover mest. Hihi...


Nyvakna lilla jag



På måndag kväll kommer matte hem från jobbet, ska bli så kul att få träffa henne igen. Så vi hörs då med fler bilder och bus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar